Den nye søgeside i FamilySearch
FamilySearch har ændret siden med søgefunktionen Search - er der nogen, som kan hjælpe med at finde ud af, hvordan det virker?
Jeg vil meget gerne, hvis man kan finde det "verdenskort", som vi brugte før, det var så nemt at finde ud af.
Best Answer
-
Your question will be forwarded to the Search team for to help you.
Until they get back to you I have included a snip of the search page and highlighted the areas where you can type in a place. Then you can click on browse places to help you get to where you want to search.
Hopefully this helps.
Dit spørgsmål vil blive videresendt til søgeteamet for at hjælpe dig.
Indtil de kommer tilbage til dig, har jeg inkluderet et klip af søgesiden og fremhævet de områder, hvor du kan skrive på et sted. Derefter kan du klikke på gennemse steder for at hjælpe dig med at komme til det sted, hvor du vil søge.
Forhåbentlig hjælper det.
I used tradukka website to help me translate from English to Danish. I hope it is accurate and makes sense to you.
Thank you for contacting FamilySearch. It has been a pleasure helping you. Best wishes as you continue finding records for your family.
Jeg brugte tradukka hjemmeside til at hjælpe mig med at oversætte fra engelsk til dansk. Jeg håber, det er korrekt og giver mening for dig.
Tak, fordi du kontaktede FamilySearch. Det har været en fornøjelse at hjælpe dig. Bedste ønsker, som du fortsætter med at finde optegnelser til din familie.
0
Answers
-
translation from Danish to English:
FamilySearch has changed the search engine page - can anyone help you figure out how it works?
I would love, if one can find the "world map" that we used before, it was so easy to find out.
0 -
1