Paula Emma waszilerwitz
ik kan van paula emma waszilerwitz uit hamburg geen gegevens vinden zoals ouders en dergelijke ,kunt U mij helpen?
Answers
-
Op de hoofdpagina van FamilySearch klikt U op Zoeken>Documenten. Vul de naam in in de velden van voornamen en achternaam en vervolgens op de knop ZOEKEN. Bekijk alle relevante personen en bekijk alle beschikbare historische documenten.
U kan speculeren dat Paula Emma in Hamburg geboren is, of daar in het huwelijk is getreden. Zoek in de catalogus in Hamburg.
Dit artikel is in het Engels. U kunt de vertaling naar het Nederlands bekomen door in Chrome op de rechtermuisknop te klik en het menu item "vertalen naar het Nederlands" aan te klikken.
0 -
hoi Gilbert dank voor U reactie maar de naam Paula Emma Waszilerwitz kan ik nergens maar dan ook nergens vinden { alleen dat ze getrouwd is met JFAG Groth en op papier getuige is geweest van haar dochters huwelijk in Rotterdam} ,overal waar ik zoek is de naam Waszilerwitz niet te vinden dus vandaar mijn vraag daarover. graag zou ik meer willen weten over haar familie en dergelijke.
0