Adopsjon
Best Answer
-
Takk for ditt spørsmål her i Family Search support gruppe. Vi setter stor pris på spørsmålene skrevet hit og alle kan lære av de.
Du kan legge flere foreldre til barnet ditt ved å gå i hans//hennes profil der du kan se forelder (deg og mannen din) på høyre side. Over foreldre er der et + tegn for å legge til et nyt par foreldre. Ette at du har klikket på + og fylt på skjemaet for et av foreldre for du mulighet til å fylle på den andre som ellers da du fyller på et ektepar.
- Gå til barnets side
- Klikk på + ovenfor foreldre
- Fyll på skjemaet du får
- Fyll in den andre forelderen som vanlig
For å bytte mellom foreldre dukker det opp et pil foran foreldre i det liggende tredet som du kan klikke for å bytte foreldre. Du må gå og forandre foreldrepar i det liggende tredet da du ønsker å jobbe med den andre. I barnets profil du kan også klikke på "foretrukket" under ekteparet så åpner tredet automatisk på den. Du kan bytte merket etter behov.
Jeg håper dette hjalp. God forskning.
0
Answers
-
I tillegg så kan det være greit å markere hvem som er biologiske foreldre og hvem som er adoptivforeldre.
Det gjøres ved å gå inn på redigering på barnet (punkt 1) og deretter Edit (Rediger) punkt 2.
Deretter kan du velge om den forelderen er biologisk eller adoptiv. Deretter gjøre det samme med de andre tre foreldrene.
Håper dette var forståelig.
Hilsen Aud Marit
0 -
Jeg kan bytte mellom mine adoptive og DNA førelder veldig lett ved å klikke på den pila foran mine foreldre, så for jeg valgmuligheten.
0