Problemer
Min mor har hatt 3 men. Hun var først gift med Ken og de hadde meg og min søster. Men før meg hadde hun et barn med Truls som hun ikke giftet seg med. Truls hadde et barn fra før, de var ikke gift. Nå er hun med Alfonso og har 3 gutter, ikke gift. Alfonså hadde 5 barn fra før. Hvordan kan jeg skrive dette opp på siden? Hvor skriver jeg mine halvsøsken? Hva om de barn som hennes men hadde fra før? Takk så mye på forhånd for svar!
Best Answers
-
Er dette et treningsspørsmål eller et reelt spørsmål? Så jeg svarer ikke om noen skulle øve her.
0 -
Du begynner med din familie som er din mor og Ken, og setter så til deg selv og din søster som barn med samme mor og far.
Gå så til din din mors personside. Under deg og din søster kan du klikke på +Legg til barn med ukjent far. Her setter du inn navn og informasjon på barnet din mor hadde med Truls. Klikk så på +Legg ektefelle og skriv inn Truls sitt navn og hans informasjon. Nå kan du klikke på blyant ikonet for Truls og din mor og under Relasjonsnotater kan du legge til at de ikke var gift. Du kan også klikke på barnets blyant ikon og skrive inn at barnets foreldre ikke var gift.
Gå så til Truls sin personside og legg til hans andre barn og barnets mor.
Gå så tilbake til din mor, og gjenta prosessen med å legge til barn med ukjent far. Denne gang legg til de 3 guttene og legg til Alfonso som guttenes far. Skriv informasjon i Relasjonsnotater om at foreldrene ikke var gift ved å klikke på blyant ikonet.
Gå så til Alfonso sin personside og legg til hans 5 barn under +Legg til barn med ukjent mor. Legg til moren om du har hennes opplysninger.
Her er noen artikler som omtaler noen av disse trinnene. Kontakt oss gjerne igjen. Lykke til.
1