Nederland - Militairen Nederland 1813-1924
Als ik 1 bladzijde van het boek gedaan heb, kan ik niet naar de volgende bladzijde van het boek gaan. De bladzijde slaat niet om!
Wat doe ik fout, of wat zie ik niet.
(naam verwijderd)
Answers
-
FamilySearch-helper
Het probleem dat u ondervindt doordat u de pagina in het boek niet kunt omslaan, kan te wijten zijn aan een technisch probleem of een gebruikersfout. Het wordt aanbevolen om het volgende te controleren:
1. Zorg ervoor dat u de juiste methode gebruikt om de pagina's om te slaan. De FamilySearch Digitale Bibliotheek biedt verschillende opties voor het omslaan van pagina's, zoals klikken op de pijlen bovenaan de pagina of het gebruik van de werkbalk onderaan het scherm [1].
2. Zorg ervoor dat uw internetverbinding stabiel is. Een trage of onstabiele internetverbinding kan het laden en functioneren van de digitale bibliotheek beïnvloeden [1].
3. Controleer of er foutmeldingen of meldingen op het scherm worden weergegeven. Deze berichten kunnen informatie bevatten over het probleem en mogelijke oplossingen.
4. Probeer de pagina te vernieuwen of de cache van uw browser te wissen. Soms kunnen tijdelijke problemen worden opgelost door de pagina te vernieuwen of de cache te wissen. Als het probleem zich blijft voordoen, is het raadzaam contact op te nemen met het FamilySearch-ondersteuningsteam voor verdere hulp. Zij kunnen specifieke begeleiding en stappen voor probleemoplossing bieden om het probleem op te lossen. Houd er rekening mee dat de verstrekte informatie gebaseerd is op de documentatie van de FamilySearch Digitale Bibliotheek [1].
[1] Staat uw gezin in de bijgewerkte digitale bibliotheek? • FamilySearch-blog
0 -
Aan bovenstaande "oplossingen" heb ik niks, dat lost mijn probleem niet op.
Is er nu echt niemand die mijn probleem kan verklaren en kan oplossen????
(naam verwijderd)
0 -
@nico1 Mod note: Community is a public online forum. For your privacy, your post was edited to remove a name that is not part of your username. Please see the Community Code of Conduct for more details.
Google Translated:
Mod-opmerking: De Community is een openbaar online forum. Voor je privacy is je bericht aangepast om een naam te verwijderen die geen deel uitmaakt van je gebruikersnaam. Raadpleeg de Gedragscode van de community voor meer informatie.
0