aanvullen ontbrekende ouder gaat mis
Hallo,
Na het aanvullen van een ontbrekende ouder bij een persoon gaat er iets mis, waardoor er dubbele ouders ontstaan:
- de nieuwe combinatie van ouders
- de oorspronkelijke ouders, waarvan er 1 met "+ Onbekende huwelijkspartner" of "+ Huwelijkspartner toevoegen" staat aangegeven
De laatste moet niet meer worden getoond, dus moet je vervolgens de moeder of vader bij het kind gaan verwijderen. Dit is niet wenselijk.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kim de Wildt
Answers
-
Hoi Kim,
Ik denk dat je deze opmerking beter bij het Technische team kan 'droppen', want dit is niet echt een vraag.
Groet,
Margreet
0 -
hoi Margreet,
Het is een technische vraag, want de huidige wijze van aanvullen zorgt voor foutieve resultaten in het systeem.
Helaas heb ik geen link naar het technische team kunnen vinden.Wellicht dat je de vraag door kan sturen?
Groet, Kim
0 -
Kim,
Op elke willekeurige pagina waar je bezig bent, staat helemaal onderaan de mogelijkheid van ‘contact met ons opnemen’. Daar kan je ook je regio kiezen en in het Nederlands je vraag stellen of als je daar op klikt zie je in de linker kantlijn zo’n ‘feedback’ button verschijnen waar je op kunt klikken en dan een smiley kunt verzenden en meteen ook tekst kunt toevoegen. Dat gaat veel sneller. Ik weet niet hoe ik jouw vraag c.q. opmerking hiervandaan kan doorzenden. Ben net als jou ook gewoon een gebruiker.
groet Margreet0 -
hoi Margreet,
Dank voor je reactie.
Ik wist dat niet, maar ga het verder uitzoeken. Dankjewel.
groet, Kim
0