Missing possibility to connect a couple who are parents to an illegitim child
What do I call the "****" between two parents of an illegitim child?
None of the possibilies for this is correct - they ar not married, divorced, living together, ot any of the other possibilities.
They are simply partners - perhaps even only for one single ****.
Ivan Kristensen
Best Answer
-
It is not necessary to make a designation regarding marriage status. As shown on the screen shot below, you can list two people and a child without adding a date of marriage or description of their relationship.
We hope this helps.
0
Answers
-
Mine foreldre giftet seg aldri så, men de begge står der som mine foreldre. Mitt oldemors mor fortalte ikke hvem var pappaen til sine 3-4 barn, så der dessverre har jeg ikke kommet videre med hennes fars side, men hun står der med moren og morens slekt. Det er mulig å spørre på norsk her også.
0 -
Jeg vet at det er fullt mulig ganske enkelt å la denne hendelse stå åpen og dermed kun ha foreldrenes navne, men jeg ville like å kunne spesifisere at det var et leiermål, samt antyde et tidspunkt ca 9 måneder før barnets fødsel. Jeg kan ikke skjønne det skulle være så vanskelig å tilføye en type hendelse som dekker dette.
Google translate foreslå 'tenancy' men så vidt jeg vet betyr det leiemål - altså å lei noe - ikke samleie, så der holder ikke google translate mål.
Det vanlige norske ord for denne handling er som kjent 'samleie' som utmerket kunne stå der på engelsk som 'Sexual intercourse' eller med det medisinske uttrykk '****'
0 -
"Ugift par" går også an. Det viktige er ikke at de har hatt samleie utenfor ekteskap, for det er sivilstatusen til paret som skal defineres. Derfor er "ugift par" helt greit.
0