Sletning af person dublet
Jeg har mig selv stående i Familysearch to gange Den ene med ID: L29J-G18 og den anden med ID: LDTD-GMH. jeg har forsøgt at flette dem eller slette den ene person. Når jeg fletter er det altid den forkerte, nemlig ID: LDTD-GMH der vil blive tilbage. Hvis jeg vil slette ID: LDTD-GMH kan jeg ikke det. Kan jeg få hjelp til at slette ID: LDTD-GMH da det er en fejlindtastning. Personen med alle oplysninger er ID: L29J-G18 og den må ikke røres eller slettes.
Håber på hjælp
Venligst Jørgen Nimb
Answers
-
Hvis du er i stand til at flette personerne, så gør det. Vi andre kan nemlig ikke gøre noget ved de numre, så længe du selv er levende - det er kun dig, som kan flette dem sammen.
Hvilket nummer der kommer frem, er fuldstændigt underordnet, idet begge numre er "skjult" inden i. Prøv om du kan forliges med det.
Venligst, Momse
0 -
Duplikates are a mess, especially in Scandinavian countries where PATRONYMES were used as surnames in the 17th, 18th, 19th centuries, and accordingly thousands of persons had the same names. Info of birth and death dates should be with full dates and not just years to avoid incoorect persons in family trees. Merging makes it even more complicated. Would be nice if the smart administrators of familysearch.org could come up with a better solution to this problem.
0 -
Not easy for the adminteam to find solutions for that, while the churchrecords in Denmarks (and other Nordic countries) does not give date of birth until 1814, only the date of baptism.
Better to leave people not merged, if we are not certain.
0