Home› Ask a Question› Other Languages› Nederlands - Dutch

Verordeningen voor personen die ouder zijn dan 110 jaar

Lotus
Lotus ✭
January 25, 2025 edited January 20 in Nederlands - Dutch

Ik heb verordeningen verricht voor personen die ouder zijn dan 110 jaar. Dit is niet meer mogelijk, omdat er een melding verschijnt dat ik verwant moet zijn.

Wat is de reden dat dit niet meer mogelijk is.

0

Answers

• sc woz
    sc woz mod
    January 31

@Lotus If you haven't received an answer yet for this please refer to the following 110 Year Rule Resources. Also Requesting Ordinances for a person born in the last 110 years. If you no longer need assistance I will be closing this discussion in the next few days. If you continue to need assistance on this subject feel free to respond to this discussion.

Translation by Google

Als u hierop nog geen antwoord heeft ontvangen, raadpleeg dan de volgende bronnen met betrekking tot de 110-jaarregel. U kunt ook verordeningen aanvragen voor een persoon die in de afgelopen 110 jaar is geboren. Als u geen verdere hulp meer nodig heeft, zal ik deze discussie de komende dagen sluiten. Mocht u nog steeds hulp nodig hebben met betrekking tot dit onderwerp, dan kunt u reageren op deze discussie.

0
  • Yvonne Bosch
    Yvonne Bosch ✭✭
    February 2

Met wie zijn we verwant?

U bent verwant aan bloedverwanten en hun echtgenoten. U kunt geen reserveringen voor verordeningen aanvragen voor de uitgebreide familie van uw echtgenoot.

Iemand kan alleen verordeningen aanvragen voor de uitgebreide familie van zijn of haar echtgenoot als zowel de man als de vrouw nog steeds met elkaar getrouwd zijn (niet gescheiden).

Let op: Deze regel staat niet toe dat een schoonfamilielid de aanvraag indient.

Bijvoorbeeld: u bent verwant aan de zus van uw vader (uw tante) en aan haar man (uw oom). U bent echter niet verwant aan de uitgebreide familie van haar man (ouders, broers en zussen, enzovoort). U bent wel verwant aan de kinderen van uw tante en oom (uw neven en nichten).

0
This discussion has been closed.
Clear
No Groups Found

Categories

• All Categories
  • 46.6K Ask a Question
  • 7.4K Family Tree
  • 6K Search
  • 5.3K General Questions
  • 6.9K Get Involved
  • 1.2K Memories