Met de overstap van de vroegere PAFF naar family search kon ik bij de zoekfunctie de namen niet vinden. Ik veronderstelde dat de overstap niet gelukt was en heb alle namen opnieuw ingevoerd in family search.
Nu blijkt het dat er daardoor voor iedere persoon 2 ID's zijn. Het blijkt ook dat de verrichtte tempel verordeningen, onder de eerste ID te zien zijn. Onder de 2e ID blijft het leeg. Echter kan ik de correcte ( de eerst ingevoerde) ID niet vinden via de zoekfunctie in familie Search. Bij gelegenheid had ik van de DenHaag Tempel een ID gekregen van de eerste invoer, met de verordeningen. Ze zitten er dus wel in. Helaas heb ik geen ID's van de eerste invoer. Als ik beide ID's heb, kan ik die samenvoegen en de foute verwijderen.
voorbeeld: Chan Yin Wa geboren 1819 Heb ik ID G8VT-ZC3 ( tweede keer ingevoerd en geen verordeningen te zien) en ID 9DBT-KP1 met alle gedane verordeningen. Deze heb ik samengevoegd onder ID met verordeningen ( eerst ingevoerde) en de andere verwijderd.
Zijn zoon is Chan Kwok Ho geboren 1839 ID G8KM-FMV; en zijn moeder Tsang Si geboortedatum onbekend ID G8KM-N27. Via de zoekfunctie kan ik dus alleen de "G" ID's vinden zonder de verordeningen. De originele/ eerste invoer hebben een DBT nummer.
Voor de meeste personen is er al veel tempelverordeningen gedaan maar in Fam Search staat het als niet gedaan.
Vraag: Hoe kan ik de originele namen die in het PAFF programma waren, vinden?
Alvast hartelijk dank. Joyce Ng