Hallo, Ik ben op zoek naar de Duitse voorouders Christoffel Holewijn (1750-1820). Hij is geboren
Ik ben op zoek naar de Duitse voorouders Christoffel Holewijn (1750-1820). Hij is geboren in1750 te Diez, Unterlahnkreis, Hessen-Nassau, Preußen, Duitsland. Daarna verhuisd naar Dodewaard.
In het Geldersarchief veel informatie te vinden over de Nederlandse periode.
Echter waar moet ik (digitaal) zoeken voor informatie van zijn (groot) ouders en evt broers en zussen?
Dank Michael
Answers
-
Michael, bent u zich ervan bewust dat er een groep hier aanwezig is specifiek voor
Duitsland,...bij (groups=> Germany genealogy research); dit is allicht van groot belang gezien de voorouders geboren zijn in Duitsland.
Adrie
0 -
Het is deze, in de index op nr 9; heb je de link naar de scan zelf, dat spaart werk voor mij..want hij is niet highlighted voor zover ik zie.
0 -
Bijkomend, als je de vraag stelt in de Duitse groep,misschien de Duitse spelling van zijn naam aanhouden, nl,...Hohlwein en sommige alternatieve spellingen.
0 -
Dank, de informatie op het gelders archief reeds in bezit, oa de scan van trouw- en overlijdensakte. Ik zal de overstap maken naar de Duitse groep met inderdaad de spelling van Hohlwein erbij
0