Sto cercando informazioni sul mio cugino di quinto grado
Comments
-
Olá, amigos da comunidade! Estou buscando informações sobre meu parente de 5º grau chamado Manoel beltrao cassinot / Manoel beltram cassinata / Manuel cassinoti nascido em 1810 na Italia. Ele aparece na minha árvore, mas tenho poucas informações. Alguém pode me ajudar a encontrá-lo ou sugerir onde posso buscar?
0 -
Translation using AI: Hello, friends of the community! I am looking for information about my 5th-degree relative named Manoel Beltrao Cassinot / Manoel Beltram Cassinata / Manuel Cassinoti, born in 1810 in Italy. He appears in my family tree, but I have little information. Can anyone help me find him or suggest where I might search?
@ANDERSON82207 I would suggest going to the FamilySearch Wiki pages for Italy. You can learn about the area as it relates to genealogy, how to research the different records for Italy such as birth, death, marriage, etc. You could also post your questions in the FS Community Italy Research Group. It is a welcoming space to connect with others doing similar research.
“Eu sugeriria visitar as páginas do FamilySearch Wiki sobre a Itália. Lá você pode aprender sobre a região no contexto da genealogia, como pesquisar diferentes registros da Itália, como nascimento, óbito, casamento, etc. Você também pode postar suas perguntas no Grupo de Pesquisa da Comunidade FS Itália. É um espaço acolhedor para se conectar com outras pessoas que estão fazendo pesquisas semelhantes.”
0