Kind aan een andere moeder toevoegen
Een vader heeft 3 echtgenotes gehad. Iemand heeft alle kinderen toegevoegd aan de eerste moeder die al jong overleden is. Ze heeft zelfs de laatste moeder, die de moeder van de meeste kinderen is, verwijderd door haar een duplicaat te maken van de eerste moeder. Dat heb ik kunnen corrigeren. Slechts 3 kinderen zijn het kind van de eerste moeder. De anderen hebben een andere moeder. Ik volg al de instructies in de online help, maar de eerste echtegenote blijft maar opduiken bij het eerste kind van de derde moeder. Daardoor kan ik ze niet samenvoegen.
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit anders aan kan pakken? Alvast heel veel dank.
Hilde
Best Answer
-
@HildeCarels Heb het voor je opgelost. Je hoefde alleen maar de kinderen bij het foutieve ouderpaar te verwijderen. 😉
2
Answers
-
"A father had 3 wives. Someone added all the children to the first mother who died young.
She even removed the last mother, who is the mother of most of the children, by making her a duplicate of the first mother.I was able to correct that.
Only 3 children are the children of the first mother. The others have a different mother.
I followed all the instructions in the online help, but the first wife keeps showing up with the first child of the third mother. Because of that I can't merge them.
Does anyone have a suggestion on how I can do this differently?
Many thanks in advance.
Hilde"
@HildeCarels We kunnen helpen, maar het zou makkelijker zijn als we de naam of PID hadden. heb je de relatie toegevoegd - stiefmoeder ?
1 -
Het gaat om de pagina:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/9S19-R1G
En ik heb inmiddels ontdekt wat er gebeurd is. Iemand heeft Martine Boidin, de derde vrouw, gemerched met de eerste echtgenote: Maria Onof en de naam van Martine Boidin daarmee verwijderd. Die merch klopt niet, andere namen, geboortedata, ouders, alles is anders. Maar daardoor verschijnt wel telkens Maria Onof als moeder als ik Martine Boidin probeer toe te voegen.
Ik denk niet dat ik die merch ongedaan kan maken?
Zou de enige oplossing zijn om een nieuwe Martine Boidin aan te maken?0 -
@ Lars van Ravenzwaaij , hartelijk dank voor de hulp!!!
0