Home› Welcome to the FamilySearch Community!› FamilySearch Help› Other Languages› Nederlands - Dutch

foutmelding openen bestanden

RHuijzer
RHuijzer ✭
January 29 in Nederlands - Dutch

goedemorgen

Op mijn MacBook probeer ik Familysearch-DTB-bestanden te openen maar ik krijg steeds de melding: 'fout bij laden afbeelding".

Ik heb geen idee wat er anders is dan voorheen maar sedert een week lukt het mij niet meer; wat kan ik doen om de bestanden wèl te openen?

met vriendelijke groet

René Huijzer

0

Answers

• GilbertStaepels1
    GilbertStaepels1 mod
    January 30

Uw probleem wordt meer dan waarschijnlijk veroorzaakt door cookies en/of tijdelijke bestanden in uw internetbrowser. Er is een artikel beschikbaar in het hulpcentrum van FamilySearch dat de werkwijze beschrijft hoe U deze kan verwijderen: 

https://www.familysearch.org/nl/help/helpcenter/article/hoe-verwijder-ik-cookies-en-tijdelijke-bestanden%20

Verder wil ik U er de aandacht op trekken dat FamilySearch aanraadt om ofwel Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken en ervoor te zorgen dat deze browser bijgewerkt zijn naar de nieuwste versie. Ervaring in het verleden heeft ons geleerd dat er bij het gebruik van Microsoft Edge er zich soms problemen kunnen voordoen. 

0
  • George Luchies
    George Luchies ✭
    January 30

Goede morgen,

Heb exact hetzelfde probleem ("fout bij laden afbeelding" enz...) op een MacBook. Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen en heropstarten helpt niet. Werk met MacFamilyTree 10. Gebruik de recentste versie van Safari (Versie 16/3).

Met vriendelijke groet,

George Luchies

0
Clear
No Groups Found

Categories

• 30.2K All Categories
  • 24.4K FamilySearch Help
  • 127 Get Involved
  • 2.7K General Questions
  • 444 FamilySearch Center
  • 466 FamilySearch Account