Korjatut lähteet palaavat takaisin
Olen tosi monta kertaa koettanut saada irroitetuksi lähteen huomattuani että se on väärin ja irroittanut siinä kaikki osapuolet jotka oli yhdistetty, mutta seuraavan kerran kun tulen koneelle on taas 1700 luvulla syntynyt poikansa vaimon kanssa listattu isäksi lapsen lapsilleen lisäksi toinen vaimo ei ole listattu vaimoksi vaan muuksi mukana luettelossa olevaksi samoin tämän kanssa tehdyt lapset. Vastaavia tapauksia on useita tässä suvussa jossa on sama etunimi monessa polvessa sekä lisäksi sisaruksilla. Olen varmaan itsekkin edesauttanut sotkussa, mutta nyt alkaa suku hahmottua. Kummallista vaan se että irroitus näyttää onnistuvan hyvin ja uudet yhdistämiset ok selitysten kanssa, mutta muutama minutti niin ne ovat taas väärin yhdistettyjä!
Best Answers
-
Voisitko lähettää avainhenkilön henkilötunnisteen, jotta voisin katsoa ongelmaa omalta koneeltani, niin päästään asiassa eteenpäin.
0 -
Anteeksi en huomannut että sain vastauksen... tai siis lisäpyynnön. (Muuten moi Markku, kaikkea hyvää sinnepäin)
Juu ongelma lähimpänä minua on KCTG-MLW huomaan että isoisä ja iso isoisä on nyt ok mutta isä GM53-BTK siinäkin on jotakin vikaa. On mennyt mulla varmaan sekaisin pojan poika ja isoisä ja isä ja poika.... tms. näkee syntymäajoista, mutta en oo onnistunu vaihtamaan on aina palannut takaisin siihen väärään ihan itsellään.
0 -
Hei Maija-Liisa!
Markun kanssa katsoimme vielä kysymystäsi ja päätimme, että minä jatkan vähän siitä, mihin on aiemmin jääty. Minusta näyttää siltä, että sukupuusi on nyt jo kunnossa, eikö olekin?
Panen nyt tähän kuitenkin mukaan kahden tukikeskuksen artikkelin nimet, joista voisi olla apua sinun kysymystesi kaltaisissa tai niitä sivuavissa ongelmissa. Ongelmavyyhti on joskus melkoinen monesta eri syystä ja monen käyttäjän rakentaessa samaa sukupuuta - ja tuntuu, että ohjeiden mukaan toiminen ei ole lainkaan yksinkertaista. Näin sinunkin tapauksessasi tuntuu olleen. Ehkä näiden ja muiden Tukikeskuksen artikkeleiden mukaan toimiminen auttaa ongelmatilanteissa.
Tätä sinun kysymystä koskevat ja sivuavat Tukikeskuksen artikkelit siis löytyvät Ohje - Tukikeskus ja haku
How do I detach a source from a person in Family Tree?
Kuinka korjaan vanhemman ja lapsen välisiä sukulaisuussuhteita Family Treessä?
Onko jokin ongelma jäänyt vielä ratkaisematta sukupuussasi?
Lämpimin terveisin Mirja
0
Answers
-
I deleted the posts where information was removed.
Poistin viestit, joista oli poistettu tietoja.
0