Geboorteaktes Gilly (Hainaut, Belgium) 1903-1905 zijn niet geactiveerd
Beste,
De geboorteaktes van Gilly (Hainaut, Belgium) 1903-1905 zijn niet geactiveerd / niet aanklikbaar, maar verschijnen wel in de catalogus-lijst. Kunnen jullie dit even bekijken ? Ik ben op zoek naar een aantal aktes uit die periode.
Alvast bedankt.
Answers
-
Ik heb uw probleem gerepliceerd en ik ondervond geen enkel probleem met het tonen van de beelden. Een mogelijke oorzaak kunnen cookies en/of tijdelijke bestanden van uw internet browser zijn. Er is een artikel in het helpcentrum van familySearch beschikbaar dat u de werkwijze uitlegt hoe u deze kunt verwijderen.
Nadat U de cookies en/of de tijdelijke bestanden verwijderd hebt, kunt u best uw browser herstarten en terug uw zoekopdracht uitvoeren.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Gilbert
0 -
Beste,
Ik kom graag nog even terug op dit probleem.
Het blijft zich voordoen, ook na het verwijderen van cookies en tijdelijke bestanden. Het doet zich ook voor op andere platforms (Mac). Een navraag bij andere personen leverde hetzelfde resultaat op. Soms is het icoontje echter wel zichtbaar, maar eenmaal erop geklikt wordt, krijgt men de melding dat de afbeelding niet beschikbaar is.
Hetzelfde probleem doet zich ook voor bij : Couillet, Hainaut, Belgium Naissances, vol. 81-82, -00064, 1901-1905 en 1905 (suite)-1910.
Alvast bedankt om dit nog eens te bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Raoul Frère
0 -
Beste Raoul,
Wij hebben uw probleem gerepliceerd en wij vonden dat uw opmerking dat het icoontje niet zichtbaar was inderdaad terecht is. Wij hebben uw opmerking overgemaakt aan de bevoegde afdeling voor verder onderzoek.
Groetjes,
Gilbert
0 -
Beste Gilbert,
Alvast bedankt om dit verder te onderzoeken.
Met vriendelijke groeten,
Raoul
0