Error en fechas (meses) y llenado de datos para indexar y revisar
Cuando escribo datos para indexar y/o revisar, empiezo a escribir y automáticamente me cambia sílabas y quedan palabras sin sentido. Y cuando trato de seleccionar los meses en las fechas, si quiero seleccionar un mes específico, me salen otras palabras que no tienen que ver con los meses (Ej. en vez de "Mar" sale "Estropear"; en vez de "May" sale "Mayo"; y en vez de "Ago" sale "Hace"... ¿Qué puedo hacer para corregir estos inconvenientes, que no permiten avanzar en indexación y revisión? Ya me pasó una vez, y después de 4 días pude retomar el trabajo de indexación y revisión... Ayuda por favor
Answers
-
Error in dates (months) and data filling to index and review jaredover Jaredover ✭ 9:26AM
When I write data to index and/or review, I start writing and it automatically changes syllables and words without meaning remain. And when I try to select the months in the dates, if I want to select a specific month, I get other words that have nothing to do with the months (Eg. instead of "Mar" "Spoil" comes out; instead of "May" "May" comes out, and instead of "Ago" it comes out "Ago"... What can I do to correct these inconveniences, which do not allow me to advance in indexing and revision? It already happened to me once, and after 4 days I was able to resume the indexing and revisio
0 -
Spanish to English translation. Maybe someone can help. Unclear what it is about.
0