Need help finding what happened to tree
Comments
-
Geachte beheerders Family Search,
In mijn familie gingen veel familiegeheimen schuil. Een jaar geleden ben ik met enkele basis gegevens uit gaan zoeken wat er zoal gespeeld heeft in de familie. Indrukwekkend was wat er boven water kwam. Onderstaand een korte opsomming:
- een kind dat verstoten was door de familie
- buitenechtelijke zwangerschappen
- NSB verleden
- Adoptie oorlogswees kinderen
- enz.
Ik heb met grote zorg en veelal middels toevoeging van documentatie een stamboom opgezet in Family search. Nu, na ongeveer 5 maanden heb ik meer documentatie die ik toe wilde voegen. Tot grote verbazing zie ik dat er nog slechts een basis stamboom aanwezig is en er geen enkel spoor meer te vinden is van bijzondere feiten. Hoe is dit mogelijk?
In afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet,
P.W. Kooiker
Google Translate - Dutch to English:
Dear Family Search administrators,
Many family secrets were hidden in my family. A year ago I started using some basic information to find out what has been going on in the family. What emerged was impressive. Below is a brief summary:
a child who was rejected by the family
extramarital pregnancies
NSB past
Adoption of war orphans
etc.
I have set up a family tree in Family search with great care and often by adding documentation. Now, after about 5 months, I have more documentation that I wanted to add. To my great surprise I see that only a basic family tree is still present and that there is no longer any trace of special facts. How is this possible?
Awaiting your response, I remain with kind regards,
P.W. Kooiker
0 -
Goedemorgen,
Could you provide the ID number of one of your relatives in the family tree?
The FamilySearch Family Tree (FSFT) can be edited by anyone. It is possible that someone has changed these people in the last 5 months. If you want to make a family tree that no one else can edit, there are various other websites and software packages that do this.
Met vriendelijke groet,
English to Nederlands Google Translate:
Kunt u het ID-nummer van een van uw familieleden in de stamboom geven?
De FamilySearch Family Tree (FSFT) kan door iedereen worden bewerkt. Het is mogelijk dat iemand deze mensen in de afgelopen 5 maanden heeft veranderd. Als u een stamboom wilt maken die niemand anders kan bewerken, zijn er verschillende andere websites en softwarepakketten die dit doen.
0