Alle personen staan ineens dubbel in de stamboom
Hallo, sinds een paar weken heb ik grote problemen met Myheritage.
Ik werk al 12 jaar eigenlijk aalleen met MyHer, FTB heb ik tot op heden een keer of 5 gebruikt om een boekwerk te laten samenstellen. Dat ging prima terwijl MyHer dat niet aankom.
De problemen begonnen met het niet meer kunnen downloaden van een gedcom bestand. Daarover heb ik gemaild, maar dat resulteerde in een stamboom waar alle personen (13600) dubbel in staan.
Ik kon in MyHer mijn maandelijkse backup niet teruzetten, wel in FTB, maar daar ben ik huiverig voor, omdat ik niet weet of in FTB precies hetzelfde staat als in MyHer. Ik heb nl. in Myher heel veel aantekeningen bij een groot aantal personen en in FTB lees ik die niet, maar misschien staan ze ergens op een plek die ik niet ken.
Ik ben dus nu 1 voor 1 meer dan 13000 personen handmatig aan het verwijderen.
Heeft iemand een tip voor dit probleem of kan iemand me zeggen dat FTB alles bevat wat in MyHer ook staat, dan kan ik nl FTB synchroniseren met MyHer.
Dank voor reacties.
Jan Meys
Answers
-
Beste,
Uit uw bericht kan ik opmaken dat het probleem zich stelt in MyHeritage. Mijn suggestie is om in MyHeritage via het Help Centrum uw probleem te rapporteren. Misschien kunnen zij voor een oplossing van uw probleem zorgen.
Met vriendelijke groeten,
Gilbert
0 -
Beste Gilbert,
Het probleem deed zich voor in MyHer en FTB tegelijk op dezelfde dag.
Daarvoor had ik al het probleem dat ik geen gedcom-bestanden meer aangemaakt kreeg. Dus ik kon geen gedcom-bestand terugzetten. Daarover was ik weken met MyHer in gesprek, maar het resulteerde kortweg gezegd tot niets.