Foutcode
Best Answer
-
Beste Corné, kunt U aangeven welk programma U gebruikt, waarvan U de foto's heeft getoond in uw bericht. Volgens onze gegevens staat U als kind gekoppeld aan Geert Wever (G7CL-BP8) en Joanna Geertruda Maria Crijns (G7WW-3K3), beide zijn overleden. Indien dit niet correct is kind U de kind-ouderrelatie bewerken. Er is een kennisartikel in het helpcentrum van FamilySearch dat de werkwijze uitlegt:
Mocht dit niet het geval zijn, verzoek ik U om verdere details te geven.
Ik wil U opmerkzaam maken op het feit dat U als rootpersoon (LTX3-QK1) staat in uw account. U kunt dit record niet verwijderen.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Gilbert
0
Answers
-
Goedenavond Gilbert, dank voor je antwoordt.
Ik maak gebruik van het programma Family Tree 10. Binnen dat programma kan je verder werken met Family Search. In de tussentijd heb ik de kind-ouderrelatie bewerkt en mijzelf verwijderd. Binnen Family Tree 10 heb ik het volgende id: G7W7-TSJ en als gedcom-id: 33751052.
Mochten er twee id’s zijn dan lijkt het mij het beste als er 1 verwijdert wordt, met name de LTX3-QK1.
Groet,
Corné
0 -
Beste Corné,
Indien U de indiener bent van beide records G7W7-TSJ en LTX3-QK1 kunt U ze samenvoegen (merge). Hieronder vindt U de werkwijze. Het artikel is in Engels. U kunt het naar het Nederlands vertalen met de vertaalfunctie van uw browser of via een vertaalprogramma zoals Google Translate of Deepl.
Succes
Met vriendelijke groeten,
Gilbert
0