verkeerde ouders/grootouders enz
Hallo,
Ik heb bij het invoeren van de voorouders van mijn partner een fout gemaakt die ik niet hertstellen kan.
Robert Halstrap Tongue M9SQ-4KF en zijn vrouw Ellen Ann Moore MNK4-HH1 zijn goed.
Ellen's (Ann Moore) ouders zijn Thomas Moore MMKL-KZD en Ellen Ellis G6SX-VDG .
Als tweede echtgenoot van Ellen is er een unknown name die ik niet kan verwijderen maar wel verwijderd zou willen hebben.
Dan heeft Thomas Moore een tweede echtgenote Ellen Ellis G6SX-4VV, die verwijderd mag worden.
De ouders van Ellen Ellis (G6SX-VDG) zijn John Ellis MZFB-XB3 en Elizabeth Roe G6SX-4VV
De ouders van Elizabeth Roe G6SX-4VV zijn Francis Roe 1754-1818 (LCX5-5CV) en Ellen Mary Bagshaw 1761-1823 (LCX5-GB9) Nu staat daar nog John Ellis (MZFB-XB3) en Elisabeth Roe met wel een ander nummer MZFB-XBD.
Alvorens ik nu nog iets doe of het nog verder verpruts, wil ik u vragen e.e.a. te corrigeren,
Hoop dat dat kan.
Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
Jo Arts
Answers
-
Hallo Jo, U kunt de relaties tussen kinderen en ouders en de reraltie tussen echtgenoten bewerken. In het help centrum van FamilySearch zijn er een aantal artikels die U daarbij kunnen helpen. Hieronder vindt U de link naar deze artikels. Ze zijn in het Engels. U kunt echter gebruik maken van de vertaalfunctie van uw browser om ze naar het Nederlands te vertalen. De vertaling is vrij accuraat, indien U de vertaalfunctie van Google Chrome gebruikt.
Corrigeren van kind-ouder relaties:
Het corrigeren van een echtpaar relatie
IK hoop dat het U lukt.
Gilbert
0