Zoeken op toegevoegde datum?
Kan ik alleen ook zoeken op gegevens die na een bepaalde datum zijn toegevoegd? Bv. doorzoeken van alles dat na 01-07-2021 is toegevoegd?
Answers
-
Er bestaat een mogelijkheid om de gegevens te bekijken die U op een bepaalde datum toegevoegd heeft. Deze gegevens zijn zowel van personen, voor wie u een nieuw dossier aangemaakt heeft, alsook van de wijzigingen die u aan een dossier aangebracht heeft.
De werkwijze is de volgende (de taal van de FamilySearch is Nederlands)
1. Meld U aan bij uw FamilySearch account
2. Klik op Stamboom en vervolgens op Overzicht
3. In het hoofdmenu (naast het FamilySearch logo) klikt u op Mijn bijdragen
4. In de tab MIJN WIJZIGINGEN vindt de wijzigingen die u aangebracht heeft.
5. Met de knop Opties kunt U kiezen wat U wenst te bekijken.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Veel succes toegewenst met uw speurwerk naar uw voorouders.
Met vriendelijke groeten,
Gilbert
0 -
Ik bedoel eigenlijk niet het plaatsen van mijn eigen documenten. Ik zoek op een familienaam en zou graag na een paar maanden weer zoeken en dan kunnen aangeven dat ik alleen in wijzigingen van de laatste zes maanden wil zoeken. Is zoiets mogelijk?
Ik ben benieuwd,
Marien
0 -
Wanneer u naar de persoonspagina van een persoon gaat ziet U in de rechter kolom een sectie "Recente wijzigingen" Wanneer U klikt op de link "Alles tonen" krijgt U een lijst met alle wijzigingen, die aan het dossier aangebracht wrden, samen met de contactnaam van de gebruiker, die de wijzigingen aanbracht.
Deze mogelijkheid werkt alleen voor de persoon die U opzocht, niet voor een lijst van personen met bvb. dezelfde familienaam. Deze optie is niet aanwezig in FamilySearch.
Met vriendelijke groeten,
Gilbert
0