Catalogus niet beschikbaar?
Na aanloggen en vervolgens in de catalogus een gemeente ingeven (Adegem), en bevestigen krijg ik geen bestandenoverzicht. Vorige week was dat nog wel zo. Komt dit terug in orde?
Vriendelijke groeten, E.A./België
Answers
-
Beste, ik heb uw probleem gerepliceerd en ik ondervond geen problemenUw probleem kan veroorzaakt worden door cookies. Hieronder vind U een link naar een artikel uit het help centrum. Ik raad U aan om de cookies en de tijdelijke bestanden van uw browser te verwijderen en terug opnieuw te proberen.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Vreugdevolle eindejaarsfeesten toegewenst.
Met vriendelijke groeten.
0 -
Beste, na 2 maanden zonder problemen de verschillende bestanden voor een gemeente te kunnen raadplegen, ervaar ik nu hetzelfde probleem zoals beschreven door Eduard Albertijn. Cookies en bestanden uit Chrome en FamilySearch verwijderen en heropstarten van de computer levert geen oplossing.
Hopelijk heeft u nog een andere oplossing.
Met vriendelijke groeten, J.D./België
0 -
Beste Jan,
Ik heb uw probleem gerepliceerd en ik had geen enkel probleem met het vinden van de historische gegevens van Adegem. In het verleden heb ik een gebruiker kunnen helpen door aan te raden om de laatste versie van de webbrowser te gebruiken. Ook heb ik ervaren dat bij sommige gebruikers Microsoft Edge voor problemen zorgt. Ik raad U aan om de laatste versie van ofwel Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.
Ter informatie voeg ik ook een link toe naar een artikel uit het helpcentrum van FamilySearch dat de werkwijze uitlegt hoe U historische documenten opzoekt. Mijn ervaring is dat deze werkwijze het beste werkt.
Ik hoop dat het lukt.
Groetjes,
Gilbert
0