Geachte lezer
Ik ben een beginneling met stamboom onderzoek en werk uitsluiten met geboorte, huwelijk en overlijden akten.
Vraag nu gegevens op van mijn grootouders, maar heb daar zelf al de akten van!
Nu ontdek ik een verschil en verander dit. Maar krijg een melding van iemand dat het niet klopt?
Wie kan mij helpen om de bij mij aanwezige akten de controleren? En deze op juiste wijze in te voeren in de stamboom
Heb er een PDF file of een Word document van gemaakt? Hoe pas ik deze aan om hem met de paperclip onderstaand mee te sturen
Graag een reactie
(naam verwijderd)
Answers
-
Reactie van de community via Google translate - excuses voor Google Dutch
Goede vragen. Ik heb enkele gedachten over hoe u de gegevens die u hebt kunt bekijken om er zeker van te zijn dat de informatie die u in de FamilySearch-stamboom invoert, door anderen wordt geaccepteerd.
1. Ik heb gevonden: https://us.v-cdn.net/6032564/uploads/DFBO5GCWYAC5/image.png
Mogelijk moet u PDF wijzigen in jpg, png, tiff om hier in de community te uploaden. Zoek op internet naar 'hoe PDF naar ander bestandstype te converteren'. Als je de bestanden kunt converteren, kan iemand hier in Community je helpen.
2. Zoek een centrum voor familiegeschiedenis of een aan FamilySearch gelieerde bibliotheek: https://www.familysearch.org/fhcenters/locations/
Iemand op een van deze locaties kan u helpen - als u in de buurt van een van deze locaties woont.
Ik hoop dat deze suggesties helpen
0 -
Hallo, in de bovenstaande suggestie staat om een Centrum voor Familiegeschiedenis van FamilySearch te contacteren. Indien dit voor U niet mogelijk is, of omdat het ver weg is, wil ik mij aanbieden om U te helpen vanop afstand via een online contact. Ik zou een Skype of ZOOM vergadering voor U kunnen plannen. Wij kunnen dan samen uw vragen behandelen en kijken naar oplossingen.
Indien U van deze mogelijkheid wenst gebruik te maken, kunt U een persoonlijk bericht naar mij toesturen, zodat wij verder kunnen afspreken. U kunt dit persoonlijk naar mij zenden door op mijn contactnaam bovenaan dit bericht te klikken. Op het dan getoonde scherm zult U een knop MESSAGE zien. U kunt daar uw bericht opstellen en verzenden. Hou wel de pagina van FamilySearch in het oog, in het bijzonder het pictogram MELDINGEN (vorm van een bel) voor het eventuele antwoord.
Ik wens U succes met uw speurwerk naar uw voorouders.
2 -
Prachtig om te zien hoe de community mensen over de hele wereld en aan beide kanten van de sluier verbindt om elkaar te helpen.
Wonderful to see how the community connect people all over the world and on both sides of the veil to help out each other.
0