Haarlem, Netherlands - Church Warden Records
I am trying to find the Dutch Reformed Church of Haarlem Church Warden's Records from the period of 1660-1675. Although FamilySearch has filmed the Dopen, Trouwen, and Begraven records, I haven't found anything for those of the DRC Warden's records. Anyone know if they have been digitized or published?
Thank you.
Judy
의견
-
I guess you are referring to this archive: https://hdl.handle.net/21.12102/6916B1CBA0A94EF09A8CCC97CBFE4C18
As far as I can see it is not available online. I would suggest you to have an online chat session at the website to get more information.
0 -
Op de betreffende pagina staat een terminologie die ik nog niet eerder ben tegengekomen , ...=>'klok en graf', werkelijk geen idee wat dat betekenen kan.
0 -
Net als jij ben ik diebewoording niet eerder tegengekomen. Ik kan alleen maar gissen dat het iets te maken heeft met het luiden van de kerkklok bij uitvaarten en met grafregistraties, in de zin van daarvoor ontvangen gelden, de boekhouding dus.
0 -
Tja, ik heb het proberen opzoeken, vrijwel geen resultaten gevonden, ik ga de term eens doorvragen hier bij wat locals...Bedankt in ieder geval.
0