Missä vika, kun en saa henkilölle tallennettua liitteitä?
Olen valinnut lähteet ja sieltä lisää lähde. Täytän kaikki tarvittavat kohdat ja tallennan. Kuitenkaan lähdettä ei näy missään sivun päivittämisen jälkeenkään. Olen tyhjentänyt koneeltani selaushistorian, mutta sekään ei ole auttanut.
Terveisin
Päivi
答え
-
Hei, kokeilin itse juuri tänään lähteen lisäämistä ja minulla se kyllä onnistui. Olisin ehdottanut ensin sivun päivitystä mutta sen teitkin jo. Luo lähde- sivun alareunassa on kohta valitse tiedot tai tapahtumat tästä lähteestä. Voisit kokeilla muuttaa näitä tietoja tai jättää ne kokonaan lisäämättä ja katsoa onnistuuko lähteen lisääminen näin.
0 -
Valitettavasti näiden tietojenkaan muuttaminen tai poisjättäminen ei auta. En ymmärrä missä on vika. Heidille näytin tässä yhtenä sunnuntaina FS-keskuksessa, mutta silloin toimi. Nyt kuitenkin viime perjantaina keskuksenkaan koneella en saanut tallennettua lähteitä vaikka yritin useampaan otteeseen ja monella eri tavalla. Kotikoneellakaan ei nyt sitten onnistu niiden liittäminen - olen yrittänyt useammalle eri henkilöllekin laittaa, mutta ei vain onnistu.
0 -
Kokeilepa päivittää Chrome selain ja jos se ei auta, niin kokeile toisella selaimella, Edge tai Firefox.
Chromen päivitys: klikkaa kolmea pistettä oikeassa ylänurkassa, sitten Ohje ja Tietoja Google Chromesta.0 -
Hei Päivi,
Voisitko laittaa kuvakaappauksia eri vaiheista mitä teet? Silloin on helpompi nähdä mitä olet tehnyt.
0 -
Laitan kuvakaappaukset. Ei auttanut vaikka päivitin Cromen tai vaihdon Edgeen. Askartelen tänään nuo kuvakaappaukset.
0 -
Varmista selaimen asetuksista, että automaattikääntäjä on pois päältä.
0