Hoe kan ik een persoon verwijderen?
Een persoon in mijn stamboom is toegevoegd door iemand anders zonder bronnen. Ik heb geen bronnen die het bestaan van deze persoon bewijzen gekoppeld aan deze ouders, maar omdat iemand anders deze persoon heft toegevoegd kan ik deze persoon niet verwijderen. Het betreft: G4H4-HM9. Iemand een idee hoe ik deze persoon verwijderd kan krijgen,?
Vriendelijke groet,
Laura
ベストアンサー
-
U kunt ouder-kind relaties bewerken. Door deze wijze wordt het record van de persoon niet uit de database verwijderd, maar wordt de relatie tussen het kind en de ouders verbroken, zodat de persoon niet meer als kind bij ouders vermeld staat. Er is een artikel in het help centrum dat U de stappen toont hoe U de ouder-kind relatie kunt bewerken. Het artikel in in Engels, maar U kunt het naar het Nederlands vertalen via de vertaalfunctie in de Google Chrome browser.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Gilbert
2
答え
-
You can 'merge' two profiles if they are the same person. But you cannot delete a profile unless they never existed, and to do so you must ask FamilySearch (e.g. through this forum). Given the lack of any dates or sources for G4H4-HM9, I think it is reasonable for it to be deleted.
1 -
Dank, ik heb de ouder-kind relatie verwijderd!
2 -
Dank voor de info, ik had een soort gelijk probleem en is nu opgelost.
1