Toegang verlenen familielid
Hoe kan ik een familielid die hier geregistreerd en ingelogd is mijn familiestamboom laten zien? Zelfs als ik bij settings, administrator aanduid, dan nog kan die mijn stamboom niet volledig zien ...
ベストアンサー
-
Family Tree is voornamelijk bedoeld voor het ingegeven van reeds overleden personen. Overleden personen zijn zichtbaar voor het publiek. Dit is anders met levende personen. Door de privacy regels zijn deze enkel zichtbaar in het account van de gebruiker, die hen in het systeem ingebracht heeft. Er is een artikel beschikbaar in het help center dat het systeem van "Private Spaces" uitlegt. Het artikel is in Engels, maar U kunt het naar het Nederlands vertalen met behulp van de vertaal functie van uw browser.
Privacy in Family Tree (private spaces) • FamilySearch
https://www.familysearch.org/en/help/helpcenter/article/what-is-a-private-space-in-family-tree
Your private space in Family Tree protects the privacy of your living relatives.
Uw familielid voegt in zijn/haar account de levende voorouders toe. Op het ogenblik dat er een overleden voorouder toegevoegd wordt, zal de rest van deze tak zichtbaar worden. Het toevoegen van nog levende voorouders fungeren als het ware als een brug tussen de gebruiker en de overleden vooroouders.
Ik hoop U hiermee van dienst te zijn geweest.
Gilbert
1