Opptegnelse som er knytet til noen annen!
Jeg fikk ett blått merke for en opptegnelse. Da jeg åpnet den så var den knyttet til en annen person. Hva skulle jeg gjøre. Alt stemmer med min person! Hvorfor er det knyttet til noen annen?
コメント
-
Hei.
Her er det viktig å sammenligne informasjonen nøye for å se om dette kan være ett duplikat. Gå nøye igjennom kilden, personen den er knyttet til og din person.
Etter å ha studert det nøye, Klikk på Gå gjennom og tilknytt og her kan du tilknytte opptegnelsen til din person og koble opptegnelsen fra den feile personen om det er tilfelle.
Her er noen linker med informasjon angående dette:
Mvh
Siv Collett
0 -
Du mener at jeg skal klikke frem den personen opptegnelsen er knytet til? Skulle jeg slå de personene sammen?
Takk
0 -
Kan du være så snill og gi oss PID nummeret til den personen kilden er knyttet og PID nummeret til din person?
Du må finne ut hvem denne opptegnelsen hører til.
Du må ikke slå sammen to personer som ikke er den samme person.
Når du klikker på det blå merke vil det gi deg anledning til å koble opptegnelsen ifra den personen opptegnelsen nå er koblet til. Men vær sikker på at dette er korrekt før du gjør det.
Så kan du legge opptegnelsen til din person om du er sikker på at dette er riktig.
Håper dette hjelper.
Mvh
Siv Collett
0