Buscando el registro de ingreso a Argentina de mi bisabuelo
Comments
-
Hola busco el ingreso al país de argentina de bisabuelo ,una vez lo vi pero ahora no encuentro en que parte me metí y lo visualice dinde puedo ingresar alguien tiene idea
0 -
Translation by AI : "Hello, I’m looking for my great-grandfather’s entry into Argentina. I saw it once, but now I can’t find where I went to view it. Where can I access it? Does anyone have an idea?"
Have you explored the FamilySearch Wiki pages for Argentina yet? They’re full of helpful information and can be a wonderful starting point. If you’d like to connect with others on a similar journey, the FamilySearch Community’s Latin American Group is a great place to share your questions. When you post, try to include details about your great‑grandfather—like his name, places, and dates—so fellow members can jump in with ideas and guidance to support your search.
@Roo3 ¿Ya has explorado las páginas del Wiki de FamilySearch sobre Argentina? Están llenas de información útil y pueden ser un excelente punto de partida. Si deseas conectarte con otras personas que están en un camino similar, el Grupo de América Latina en la Comunidad de FamilySearch es un gran lugar para compartir tus preguntas. Al publicar, procura incluir detalles sobre tu bisabuelo—como su nombre, lugares y fechas—para que otros miembros puedan aportar ideas y orientación que apoyen tu búsqueda.
0