miten pitäisi toimia?
Olen törmännyt seuraavaan ongelmaan: Kärsämäellä asuneen isoäitini isän perheessä oli Pietari, joka oli syntynyt 1874. Hän lähti Amerikkaan ja lähti Kärsämäeltä 1898, ensin Hesaan ja sieltä eteenpäin, e n ole saanut selville, mitä kautta, mutta mitä ilmeisemmin on päässyt perille, koska Worcesterrissä vihitään Peter Jussila ja Fredrika Palola 21.5.1904 .Tähän asti ei ole mitään ongelmia, mutta nyt tämä Peter on liitetty perheehseen uutena tulokkaana ja syntymävuodeksi on merkitty 1876. Tämä tieto ei pidä paikkaansa, jostakin syystä amerikalaisiin rekistereihin on laitettu syntymäajaksi arvioitu (hihasta karisteltu) syntymäaika ja millään konstilla sitä tietoa ei pysty muuttamaan eikä näitä kahta tietuetta yhdistämään.
Mitä pitäisi tehdä?
Antti Lampila
Respuestas
-
Hei Antti
Näetkö koska ja kuka on sen lisännyt puuhun? Olen joskus ollut yhteydessä ja selvittänyt viestillä ao. henkilön kanssa vääriä tietoja. Jos ollut jenkkiläinen, olen google- kääntäjän kanssa kääntänyt tekstin. Olen lukenut koulussa saksaa...
Terv. Penti Paananen
0 -
Hei Antti
Kävin katsomassa profiilia ja totesin että olet saannut yhdistettyä ao. poriifilit .
Pena
0