Home› Ask a Question› Other Languages› Nederlands - Dutch

Stamboom samenvoegen

hansvankralingen
hansvankralingen ✭
July 30 in Nederlands - Dutch

Ik heb zelf de fout gemaakt om in het verleden 2 account te maken. Nu is mijn nicht in Zweden bezig met haat afstammelingen en ik heb een stamboom die ver terug gaat. Hoe kan ik die samen voegen of in mijn stamboom familie toevoegen met het id nummervan de andere stam boom? Dit like mij niet ik maak dan weer een nieuwe persoon aan maar die bestaat dus al in de ander stamboom.

Hoe doe ik dit…

mvg Hans

1

Answers

• Margreet
    Margreet ✭✭
    July 31

Hans,

ieder profiel heeft een uniek nummer. Vak geeft Familysearch zelf aan of ze denken dat er een dubbel record is. Maar er is ook een andere mogelijkheid. Ik weet alleen niet of jij in het Nederlands bent aangelogd. Aan de rechterzijde onder hulpmiddelen zit de mogelijkheid ‘op ID samenvoegen’ ( bij Tools, Merge bij ID). Als je dus het ID nummer van een profiel van je nicht kopieert (simpel door op dat nummer te klikken in de top onder de profielnaam. En je gaat naar je eigen record toe. Dan kan je deze dus samenvoegen. Let hierbij wel goed op dat je geen informatie verliest van een van jullie beide. Ik hoor het wel als het niet lukt.

1
  • hansvankralingen
    hansvankralingen ✭
    August 1

Top bedankt ik kijken of het me lukt…

gr Hans

0
Clear
No Groups Found

Categories

• All Categories
  • 44.7K Ask a Question