Home› Groups› Memories (People and Find Pages)

Memories (People and Find Pages)

Join

Busco antepasado

Héctor2419
Héctor2419 ✭
August 2 in Social Groups

Estoy buscando a descendiente de Peter Holzer nacido en karnburg kärnten Austria el 24/6/1872.

0

Comments

• Osvaldo9103
    Osvaldo9103 ✭
    August 5

Estoy buscando la literal de mis abuelos nacidos en España en santa Lucia de Tenerife islas canarias

0
  • AmberML1
    AmberML1 ✭✭✭✭
    August 7

@Héctor2419 @Osvaldo9103

It looks like you are trying to find information on a deceased ancestor.

Sorry, but this group if specifically seeking feedback about the "Find Memories" and "People" pages of the FamilySearch Memory Tools.

I suggest you post this question in the Community: General Questions or Family Tree.

We also have additional groups that are country-specific.

It would be better, though, if you included much more detail in your question. No one will be able to help you unless you provide additional information…..better locations, year ranges, specific names, etc.

Best wishes in your search!

From Google Translate:

Parece que intentas buscar información sobre un antepasado fallecido.
    Lo sentimos, pero este grupo busca específicamente comentarios sobre las páginas "Buscar recuerdos" y "Personas" de las Herramientas de memoria de FamilySearch.
    Te sugiero que publiques esta pregunta en la Comunidad: Preguntas generales o Árbol genealógico.
    También tenemos grupos adicionales por país.
    Sin embargo, sería mejor que incluyeras muchos más detalles en tu pregunta. Nadie podrá ayudarte a menos que proporciones información adicional: ubicaciones más precisas, rangos de años, nombres específicos, etc.
    ¡Te deseamos lo mejor en tu búsqueda!

0
Clear
No Groups Found

Categories

• All Categories