Home› Ask a Question› Other Languages› Nederlands - Dutch

Kan ik een kopie van de ontbrekende akte bekomen a.u.b.

nbruggeman
nbruggeman ✭
August 29 edited August 29 in Nederlands - Dutch

Beste, ik ben voor vrienden de stamboom aan het opmaken en heb gemerkt dat er in volgend boek een bladzijde niet gescand werd. Zou ik een kopie van de ontbrekende akte kunnen bekomen a.u.b.

België, Arr. Antwerpen, Burgerlijke Stand, 1931-1950: Berchem. Huwelijkscertificaten 1942–1943 #111041534 in dit boek gaat het van akte 90 ineens naar akte 95.

Ik heb akte 94 nodig Van Uytbergen Ernestus Maria Josephus x Demailly Marcella Margareta Francisca

Mvg,

N Bruggeman

0

Answers

• Áine Ní Donnghaile
    Áine Ní Donnghaile ✭✭✭✭✭
    September 18 edited September 18

@nbruggeman

You might want to follow the instructions in this Help Article to request a copy of the missing image.
    https://www.familysearch.org/en/help/helpcenter/article/when-i-am-viewing-a-digitized-film-in-historical-records-some-images-are-unavailable-gray-or-fuzzy

Hope this helps.

2
  • nbruggeman
    nbruggeman ✭

Beste, uw antwoordt is niet wat ik zoek uit dit boek ik zal even verduidelijken ik zoek

België, Arr. Antwerpen, Burgerlijke Stand, 1931-1950: Berchem. Huwelijkscertificaten 1942–1943 #111041534, in dit boek gaat het van akte 90 (afbeelding 135) naar akte 95 (afbeelding 136).

Hiertussen ontbreekt dus een blad met de akte van 91 t/m 94

Ik heb akte 94 nodig Van Uytbergen Ernestus Maria Josephus x Demailly Marcella Margareta Francisca

Mvg,

N Bruggeman

-1
  • Áine Ní Donnghaile
    Áine Ní Donnghaile ✭✭✭✭✭

@nbruggeman

I understood your question.

I am not staff; I cannot assist. This Community is users helping other users.

You can apply at the link I provided to request assistance from staff with the missing page.

Best of luck.

1
Clear
No Groups Found

Categories

• All Categories
  • 44.7K Ask a Question
  • 3.6K General Questions
  • 599 FamilySearch Center
  • 6.9K Get Involved
  • 677 FamilySearch Account
  • 7K Family Tree