Kan ik een kopie van de ontbrekende akte bekomen a.u.b.
Beste, ik ben voor vrienden de stamboom aan het opmaken en heb gemerkt dat er in volgend boek een bladzijde niet gescand werd. Zou ik een kopie van de ontbrekende akte kunnen bekomen a.u.b.
België, Arr. Antwerpen, Burgerlijke Stand, 1931-1950: Berchem. Huwelijkscertificaten 1942–1943 #111041534 in dit boek gaat het van akte 90 ineens naar akte 95.
Ik heb akte 94 nodig Van Uytbergen Ernestus Maria Josephus x Demailly Marcella Margareta Francisca
Mvg,
N Bruggeman
Answers
-
You might want to follow the instructions in this Help Article to request a copy of the missing image.
Hope this helps.
2 -
Beste, uw antwoordt is niet wat ik zoek uit dit boek ik zal even verduidelijken ik zoek
België, Arr. Antwerpen, Burgerlijke Stand, 1931-1950: Berchem. Huwelijkscertificaten 1942–1943 #111041534, in dit boek gaat het van akte 90 (afbeelding 135) naar akte 95 (afbeelding 136).
Hiertussen ontbreekt dus een blad met de akte van 91 t/m 94
Ik heb akte 94 nodig Van Uytbergen Ernestus Maria Josephus x Demailly Marcella Margareta Francisca
Mvg,
N Bruggeman
-1 -
I understood your question.
I am not staff; I cannot assist. This Community is users helping other users.
You can apply at the link I provided to request assistance from staff with the missing page.
Best of luck.
1