Home› Ask a Question› Other Languages› Nederlands - Dutch

Problemen met mijn boom

System
System admin
August 5 in Nederlands - Dutch
This discussion was created from comments split from: Ik kan niet meer inloggen.
0

Comments

• leopoldsevriens1
    leopoldsevriens1 ✭
    August 4 edited August 5

Als in van jullie mail ontvang is dat via g mail en kan ik geen verbeteringen of aan vullingen doen ik moet over edge, en dan inloggen via Edge, ik krijg ook geen hints meer. soms als ik inlog krijg ik alleen namen en geen data en of gegevens gewoon blanco personen.

Ik ben echt verlegen voor de fouten mijn stamboom Sevriens gecopieerd door Bartels en de kant Moerenhoudt ook copie door hendrik staat vol fouten ben echt verlegen de fam woonde in echt en overals staat echternacht ze en bv geboren in Boom Antwerpen en dan Gehuwd In Australie de mensen kijken gewoon niet naar de variatie van gemeenten dat maakt het droevig 3/4 staat fout als ik ga opzoeken; Ik woon in Antwerpen Belgie Vroeger Kreeg ik Hulp van de Kerk in Merksem Antwerpen Belgie maar die doen het blijkbaar niet meer. Men copieerd blindelings en zwiert het op Fam Seach Ik schrijf gewoon achter de naam waar de naams-veranderen gebeurt en niet alle variatie's wan het zal wel lukken Moerenhoudt en dan Moerenhout Sevriens en waar het Severiens en Severeins verschreven is en niet alle variatie's tussen haakjes

Ik heb echt behoefte van eens iemand te ontmoeten, om al die fouten recht te zetten, ik heb een stamboom van 168571 personen op myheritage, misschien moet ik die maar ergens opzetten maar dan overschrijf ik alles. of op geneanet copieren

Bedankt alvast dat ik via dit misschien een antwoord krijg op al mijn vragen.

(e-mail verwijderd)

Vriendelijke groeten uit Antwerpen Antwerpen Belgium warme christelijke groeten

0
  • Ashlee C.
    Ashlee C. ✭✭✭✭✭
    August 5

@leopoldsevriens1 Opmerking van de moderator: Community is een openbaar onlineforum. Om uw privacy te beschermen, is uw vraag bewerkt om uw contactgegevens te verwijderen. Raadpleeg de gedragscode van Community voor meer informatie.

U kunt een gratis online sessie bij de FamilySearch-bibliotheek proberen. Hier is de link om u aan te melden: https://go.oncehub.com/onlineconsultaties

0
  • Yvonne Bosch
    Yvonne Bosch ✭✭
    August 6

Geachte LeopoldseVriens,

Dank u wel voor uw bericht. Dit is inderdaad vervelend. Ik adviseer u om contact op te nemen met FamilySearchcentrum dichtbij.

Met vriendelijke groet

0
Clear
No Groups Found

Categories

• All Categories
  • 44.7K Ask a Question
  • 3.6K General Questions
  • 598 FamilySearch Center
  • 6.8K Get Involved
  • 676 FamilySearch Account
  • 7K Family Tree