Home› Welcome to the FamilySearch Community!› FamilySearch Help› Temple

Proxy ordinances for a friend

Liv Anderson2
Liv Anderson2 ✭✭
May 27, 2022 edited May 30, 2022 in Temple

My name is Liv H. Anderson and have been requested to do the temple ordinances for my friend Wencke Berge born 4 July 1948, died 25 April 2022.

Her PID number:

LVFD-B1S

My user name andersonlh

I have an e-mail from her son who has given me permission to do her ordinances.

The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints Tweeted: RT @DaleGRe...



Retention: Inbox Retention Policy (3 months) Expires: Wed 8/10/2022 8:40 AM

Retention: Inbox Retention Policy (3 months) Expires: Wed 8/10/2022 8:40 AM

See permission from her son Terje: Selvfølgelig er det greit hvis dette var et ønske fra min mor.

Translate: (That is fine if this was my mothers wish)

TB

Terje









E-mail from Terje where I asked for permission and then his reply which I translated above.

To:Liv Anderson

Thu 5/12/2022 8:40 AM

Hei Liv,

Selvfølgelig er det greit hvis dette var et ønske fra min mor.

Best regards

Terje 

12. mai 2022 kl. 16:19 skrev Liv Anderson

This is the mail I sent him for permission.

Hei Terje,

Din mor sente meg et brev hvor hun ga tillatelse for meg til å gjøre tempelarbeid for henne om hun ikke fikk det gjort selv mens hun var i live. Dette arbeidet må gjøres her på jorden hvor vi bor derfor spør jeg deg om du vil gi din tillatelse. Du er hennes nærmeste slektning og hvis du vil sende meg tillatelse til å gjøre tempel arbeid for henne kan jeg virkelig hjelpe henne hvor hun er nå. Sender deg også en video du kan se på angående tempel arbeid. Jeg vet dette er helt sant og vil gjerne at din mor kan komme hvor Christus og Gud bor.

Håper å høre fra deg snart.

Liv



Reply

Forward

Retention: Sent Items Retention Policy (3 months) Expires: Tue 8/30/2022 8:19 AM

Internal Use\Not Encrypted

Retention: Sent Items Retention Policy (3 months) Expires: Tue 8/30/2022 8:19 AM Internal Use\Not Encrypted

LA

Liv Anderson









To:Terje

Cc:Liv Anderson

Thu 5/12/2022 8:19 AM

Hei Terje,

Din mor sente meg et brev hvor hun ga tillatelse for meg til å gjøre tempelarbeid for henne om hun ikke fikk det gjort selv mens hun var i live. Dette arbeidet må gjøres her på jorden hvor vi bor derfor spør jeg deg om du vil gi din tillatelse. Du er hennes nærmeste slektning og hvis du vil sende meg tillatelse til å gjøre tempel arbeid for henne kan jeg virkelig hjelpe henne hvor hun er nå. Sender deg også en video du kan se på angående tempel arbeid. Jeg vet dette er helt sant og vil gjerne at din mor kan komme hvor Christus og Gud bor.

Håper å høre fra deg snart.

Liv

0

Answers

• DMS1737
    DMS1737 ✭✭✭✭✭
    May 27, 2022

Thank you for contacting FamilySearch Community. Your request has been forwarded to a specialty team for review. This team may contact you should they require more information. Please watch for a small red dot, near the bell, which will indicate a response from this team.

Thank you

0
  • VartikaNain
    VartikaNain ✭✭✭
    May 30, 2022

One post has been edited to remove personally identifiable information.

0
  • Liv Anderson2
    Liv Anderson2 ✭✭
    May 31, 2022

You left out the important part where he said:

Hei Liv,

Selvfølgelig er det greit hvis dette var et ønske fra min mor. (Of course that is fine if this was what my mom' wish). She asked me to do the work for her if she passed away. I was going to go to Norway as soon as the Norway temple was completed, but she died April 25th 2022.

Best regards

Terje Berge

She asked me to do the work for her if she passed away. I was going to go to Norway as soon as the Oso, Norway temple was completed, but she died April 25th 2022. We were also talking about me traveling to Kristiansund, Norway where I would pick her up and take her to the Stockholm, Sweden temple. She was afraid of flying, therefore it would have been hard to bring her to Utah.

Liv Anderson

0
Clear
No Groups Found

Categories

• 28.3K All Categories
  • 22.7K FamilySearch Help
  • 111 Get Involved
  • 2.6K General Questions
  • 420 FamilySearch Center
  • 431 FamilySearch Account
  • 4.1K Family Tree